Suunnitelmat

Kuten jo aiemmin kirjoitin toukan sektio päivää en täällä ennakkoon tuu kertoon ja Jonikin on ohjeistettu olemaan hiljaa. Hyvin todennäköisesti mä meen yksin kaksille mikä nyt on hiukan tympee vaihtoehto mut minkäs teet kun ei tyttöjä voi keskenäänkään jättää. Katsoo nyt kuitenkin jos ehkä mun vanhemmat voi ottaa tai tulla vahtiin.

Saattaahan se joka tapauksessa olla tilanne se et rajoituksien takia yksin siellä joutuu olemaan. Kiva suorastaan ajatuksena jättää vauva sektion jälkeen helpostikin yli 8 tunniksi tuntemattomille ja ite olla ensin heräämössä yms muualla. Nyt kun on riski siihen reiluun vuotoon voi olla että lisäverta joutuu laittamaan yms muut mahdolliset komplikaatiot.

Sitä ei parane liikaa miettiä ahdistaa koko sektio niin paljon. Ens viikolla keskiviikkona mahdollisesti saan päivän jo tietoon. 

Tällä kertaa jonilla ei ole lupaa lähetellä toukasta kuvia kellekään. Ärsyttää ko viimeksi oli muut saaneet nähdä vauvan ennen kuin itse olin nähnyt edes niin...

Toukasta tulee olemaan juttua mun Ig:n storyn puolella ja fb koska siellä pystyn parhaiten rajoittaa ketkä näkee. Toun syntymästä infotaan ihmisiä joilla on jotain merkitystä meidän elämässä. Mä en jaksa enää mitään turhaa hässäkkää ja oonkin karsinut aika raakasti turhat ihmiset elämästä. Edelleen kaikki mun lähipiirissäkään ei tiedä vauvasta. En oo jaksanu lähtee siihe karuselliin mitä tiedosta seuraisi.

Paras ois jos sais asian pidettyä ihan lähipiirin tietona vaikka kastejuhlaan asti. Haluun skipata muutaman turhan stressin aiheen. Nauttia vauva kuplasta kaikessa rauhassa.

Loppuun vielä et eräiden kohdalla ihan naurettavaa toimintaa tehä noita käyttäjä tunnareita millä käyvät kyttään. En mä nyt ihan idiootti ole ja estoille paukkuu jatkossakin. Jos ei kehtaa omalla naamalla tulla niin pysyy pois sitten.

Kommentit

Suositut tekstit