🌞
Lunta tupaan... Ei sillä että jo kevättä kaipaisi ja piha alkaa olla jo niin täynnä lunta että sen poistaminen on jo melkoinen työmaa.
Veean uus penkki saapui. Eli britax max way. Täähän nyt sit menee sinne 6v asti ja selkä menosuuntaan. Yllättävän vähän tilaa vie ja tää olikin yksi niistä syistä miksi tähän päädyttiin. Tässä kuhan Aadalle hommaa nyt sitten joko sen korokkeen tai vyöistuimen asentais kaikki paikoilleen. Veean uus on kyllä jo käytössä mut se vaihtaa suurella todennäköisyydellä paikkaansa kuskin taakse. Koska kaukalo tulee ottaan oman tilansa etupenkin jalkatilasta.
Veean vanha penkki jää säilöön ja onkin sit toukan seuraava istuin kuhan kasvaa. Periaatteessa toi menis syntymästä lähtien mut kaukalossa on kätevämpi kuljetella auton ulkopuolella. Tämä on siis britax dualfix 2r.
Kaikki penkit on ostettu uusina, syynä se ettei voi koskaan täysin tietää mitä istuin/kaukalo on kokenut edellisessä kodissa. Oon kyllä itse myynyt kaukalot eteenpäin mut meillä näitä kohdellaan hyvin ja käytössä max 6kk. Eli luultavasti toukan maxi-cosi marble tulee myyntiin jossain vaiheessa eikä ole hinnalla pilattu koska mun mielestä on ihan järjetöntä maksaa käytetystä edes hyväkuntoisesta yli hintaa. Ovh lähempänä 400e mut luultavasti menee 100-150e
Mitäpä tässä muuten no migreeni edelleen joka päivä. Tou on ollu hiukan vaisumpi tänään ja pitää nyt seurailla et jos ei aktivoidu pitää huomenna soitella. Syke kyllä sieltä löytyy edelleen.
Ollaan tässä sen verran tulevaisuutta pohdittu et saattaa hyvinkin olla ettei toukkaa kasteta. Tää on herättänyt hiukan kommentointia lähipiirissä syystä että veea ja Aada on kuitenkin kastettu.
Nimen ilmoitus maistraattiin on se helpoin ratkaisu eikä tarvitse mitään bileitä tai kummi asioita miettiä. Tällä hetkellä kun näyttää siltä että kummien metsästys jää mun huoleksi enkä millään jaksais...
Saattaahan se toukkaa itseäänkin ihmetyttää ajan myötä mut esim tyttöjenkin kummeista vain muutama on läsnä heidän elämässä. Osaa ei ole kasteen jälkeen näkynytkään joten. Toisaalta eipä sillä niin merkitystä.
Kaste on myös uskonnollinen juttu ja meillä tuo uskominen muutenkin hiukan niin ja näin. Miten sen nyt sanoisi tapa luterilainen.
No katotaan nyt jos jaksaa mut pidän kyllä kastejuhlan väliin jättämistä erittäin hyvänä vaihtoehtona.
Kommentit
Lähetä kommentti