Penkki

 Nyt vihdoin sain aikaiseksi koe sovittaa kaikki paikoilleen. Aadan kohdalla kuitenkin vain mallina koroke tässä mut ostan vyöistuimen. Luultavasti britax Adventure kapeutensa vuoksi.

Siirsin veean penkin kuskin taakse ja toukan kaukalo tulee olemaan vänkyn takana. Yllättävän helppo asentaa toi britax max way nyt toista kertaa selvisi ilman ohjeitakin noin 10min. Ilman masua ois selvinnyt nopeampaa.


Auton penkit kaipaa pesua, pitää kesällä ne pesurin kanssa käydä läpi. Tässä on myös toukan kaukalo kallistettu ns makuuasentoon ja siitä huolimatta mahtuu etupenkillä istumaan. 

Olen erittäin tyytyväinen että tästä selvittiin ihan vain istuinten vaihdolla. Auton vaihto ei toki ollut edes listalla mut pohdittiin toisen auton ostoa pitkään.


Koroke jokin ikivanha mut toimi ns mallina et mahtuuko minkä kokoinen tuohon keskelle. Aada joutuu autoon kulkeen telakan ohi ennen kuin turvakaukalo kiinnitetään mut niin kätevältä kiipeilijältä se käy leikiten. Max way on asennettu aika pienellä jalkatilalla kun kallistusta tällä hetkellä enemmän. 

Mutta summarum ei sen auton tarvitse olla familywagon jotta saa 5 ihmistä siinä liikkuun. Järkevillä valinnoilla ja asioista selvää ottamalla selviää huomattavasti halvemmalla että helpommin. Tää auto on kätevä monella tavalla ja esim rattaat mahtuu lavalle otukoiden kanssa. On kyllä pohdittu suksiboksia lisäksi niin sinnehän mahtuisi taas lisää tavaraa mut näinkin selviää ihan hyvin. 
Auto on tosiaan isuzu d'max 2010 




Kommentit

Suositut tekstit