😬
Migreeni sitä migreeni tätä migreeni joka päivä. Alkaa oikeasti olla sietokyvyn rajoilla kun oksentaa tuohon pääkipuun joka päivä.
Koittaa tässä samalla pyörittää taloutta ja hoitaa koulujuttuja. Ei mitään herkkua. Sen verran sai hengähtää et veea kävi kahtena päivänä hoidossa jotta sai tehtyä pari keskittymistä vaativaa tehtävää.
Vempu on ollu kotona yli kolme viikkoa. Siis vedin sen kotiin ko en jaksa ajaa ees taas kylille koko ajan ja en erityisemmin tykkää tosta hoitopaikasta.
Muutenkin oon vähän sitä mieltä että mitä järkeä lisääntyä jos ei pysty huolehtiin edellisistäkään. Aadan kohdalla kun veea syntyi oli hiukan eri asetelma kun tyttö halus itse jatkaa hoidossa kun kavereita siellä. Veeaa ei hirveästi kiinnosta oman ikäisten seura kun leikkii mieluummin isompien kanssa. Tykkää olla kotona yms niin tuntuisi tyhmältä vain oman mukavuuden tähden viedä hoitoon.
Vaikka tää migreeni on mallia murhaava, ei auta itku vaan pitää selviytyä. Lohduttavaa on se että tietää milloin tää viimeistään on ohi ja raskauden jälkeen migreeniä onkin huomattavasti helpompaa hoitaa.
Oon nyt ollu kuukauden tyttöjen kanssa käytännössä yksin kun Joni tekee pitkää päivää ja viikonloppuja. Onneksi asutaan omakotitalossa ja taajaman ulkopuolella niin esim Aada voi ulkoilla itsenäisesti pihassa ja veeaakin on helpompi vahtia. Korona toimii myös hyvänä tekosyynä tähän kotoiluun.
Masu toimii lelujen telineenä veean mielestä erittäin hyvin 😄

Kommentit
Lähetä kommentti