Sektio
Päivä tiedossa. Onkin huomattavasti aikaisemmin kuin aattelin ja tän takia muhun pistetään kortisonia keuhkoja kypsyttään noin viikkoa ennen sektiota.
Paikalla oli se huippu lääkäri. Hän osaa kyllä hommat ja jäi kaikinpuolin hyvä fiilis käynnistä. Sama antoi aikoinaan veeasta sektio päivän ja on hoitanut mua monessa muussakin asiassa että tilanteessa.
Nyt vaan varailla useampi verikoe aika, samalla laittaa koti kuosiin ja viimeiset valmistelut. Pitää vielä kuitenkin ä polilla vierailla useamman kerran ja sype kätilön luona.
On henkinen helpotus tietää päivä milloin tää viimeistään on ohi. Koittaa vaan nyt selviytyä migreenin ja kipujen kanssa sinne. Tai jos oikein kovaksi yltyy matalalla kynnyksellä kaksille.
Sain tänään antid pistoksen mikä olikin mielenkiintoinen kokemus kun tökkäs hermoon ja sen jälkeen verta lens jostain syystä suihkuamalla vähän kaikkialle. Hiukan heikotti kun toi pistäminen ei edelleenkään ole mun lemppari juttuja.
Tou kasvaa hienosti käyrällään. Paino arviota en hoksinut kysyä mut riittää tuo tieto. Hän hengaa edelleen pää alaspäin ja pepun voikin tuntea kylkiluiden alapuolella.
Ollaan jo hyvin voiton puolella, kuhan nyt ei mitään uusia juttuja tulis ja sokeritkin pysyisi kurissa.

Kommentit
Lähetä kommentti