Hups

 Pitäisi muistaa ettei turhia käyntejä ole, varsinkaan mun kohdalla ja taustalla. Neljä päivää katellut voimistuvaa kipua sektio arven kohdalla oikealla puolella. Tänään sitten raahauduin näytille.

No hupsista eipä siellä ole juuri kohtu lihasta läljellä entisen arven paikkeilta. Menikin nyt heittämällä kaikki uusiksi. Se että selvittäisiin sinne alkuperäiseen päivään on aika tuuria. Siis homman nimi on et jos yhtään pahenee heti takaisin ja sektio samantien. 

Onneksi toukka on jo 2,4kg mut kyllähän se huolettaa hengitys yms kun luultavasti keskosena syntyy. Antoivat uuden ajan ja selvittelivät et ketä on leikkaamassa jo ennalta sinä päivänä. Paperit täytin myös sterin ja muiden suhteen kun kiire tilanteessa niitä ei ehditä ajatteleen.

Vaa tää on nyt sitten todellakin se viimeinen raskaus. Riittää tää omalla hengellä leikkiminen. 

Kommentit

Suositut tekstit