Vlcd

Aattelin aika varmasti kesäkuussa aloittaa uudestaan. Joten pussi kuuri päivityksiä ja tuotteiden esittelyä jälleen silloin. Toukokuun luultavasti meen sillä 1700 kalorin päivä saannilla. Ihan sen sektion takia ja luultavasti pyrin pumppaa maitoa sen ekan kuukauden ainakin toukalle, myös tuolloin vlcd jos vaan keho sitä tuottaa.

Kesäkuu ainakin täysin nutrilla ellei jopa heinäkuu. Riippuen painosta heinäkuussa voi jo palata rullaluistelu kauden ruokavalioon ja sillä mennä niin kauan kun luistelee. Korkeampi proteiini tuolloin koska kaudella on luistelun lisäksi säännöllinen lihashuolto, toki mun vatsalihasten erkaumaa pitää huomioida joten keskivartalon treeni jää vain rullaluisteluun. 

Mitä tuleva kausi meinaa ruokailun suhteen. Tiukkaa linjaa, ei lipsumista koska se ei hyövi. Hiilarit minimiin kuitenkin sillai että varastoi nestettä kehoon luistelua varten. Ihan hiilariton ja luistelu ei oo hyvä kun on niin kuivahko olo vaikka kuin tankkaa vettä. Hiilareita nautitaan kasvisten, pähkinöiden ja marjojen muodossa.

Mun ois tarkoitus olla kuosissa elokuussa viimeistään. Eli paino siinä 63. Luultavasti kiristellen kyllä tuostakin vielä yaziota käyttäen. Nämäkin suunnitelmat on alustavia, vaikea sanoa jos sektiossa tulee jotain hässäkkää miten paljon se vaikuttaa. Ehkä siirtää tuota vlcd aloitusta. 

Kaikki riippuu paljon siitä paljonko sitä painoa jää. Toisaalta sillä ei sinänsä niin hirveästi merkitystä muuten kuin pienempi määrä lyhyempi vlcd, reilu määrä niin tarvittaessa vlcd se 2kk. Vlcd pitää keskustella lääkärin kanssa mut en usko että ongelmaa on, hän on erittäin kannustava ja jos mitään terveydellistä estettä ei ole ja kaikki verikokeet yms ok saan mennä ainakin se 2kk.

Joten jos laihdutus matka kiinnostaa luultavasti aika pian sektion jälkeen siitä alkaa täällä tulla julkaisuja. 

Kommentit

Suositut tekstit