Sorry
Harvoin otan julkaisuja takaisin päin mut muuan yksilön vedin nyt pois näytiltä. Vaikka haluan olla avoin oli niissä jo niin henkilökohtaisia juttuja jotka ei pelkästään liittyneet minuun itseeni joten parempi näin.
Korostan edelleen että tekstit jotka osa ehti lukeakin käsittelee tunteita, on myös kirjoitettu pienen tunne ryöpyn seurauksena joten ulos saanti oli aika raakaa. Raskaus tekee musta hyvin mielenkiintoisen kun tunteiden hallinta käytännössä häviää. No jokainen raskaana tai lähes jokainen tietää mitä tarkoitan. Menee kategoriaan itkee koskettavalle tv ohjelmalle.
Mut nyt oon päätynyt setviin nää niiden asianomaisten kanssa joihin liittyy ilman että siitä täällä samoissa määrin avaudun. Tarkemmin parisuhde asiat käsittelen ton toisen puoliskon kanssa.
Luultavasti muutenkin nyt vähäksi aikaa hiljennyn tällä puolella. Joten arvon draama haukat no can do katsellaan sitten kevväämällä 😂
Kommentit
Lähetä kommentti