Ärsyttää
En ois uskonut että päädyn tätä aihetta täällä rääpimään mut kuitenkin. Korona sitä korona tätä kaikki kuollaan, no joo joku päivä kyllä mut tuskinpa tuohon ainakaan.
Hysteriaa ja lietsontaa. Pelolla hallitsemista. Suomen naurettava hallitus monessa mielessä ei vain tässä. Kiinnostaa se et millähän nää meinaa talouden vielä korjata tän jälkeen.
Harmittaa yrittäjien puolesta, jokaisen työttömäksi joutuneen näiden ylisuurten hysteria toimien tähden. Ensinnäkin korona ei tule häviämään, sen kanssa pitäisi vain oppia elämään kuten influenssan.
Ruotsin malli oli hyvä, korjattiin väestörakennetta sieltä päästä mistä luonto olisi sitä muutenkin korjannut. Ihminen on niin vieraantunut luonnon valinnasta että pakkosuojellaan väestöä jonka elinodote ilman koronaakin olisi lyhyt. On koronaan kuollut toki myös ihmisiä tämän ulkopuolelta kuten esim influenssaankin. Paske mäihä.
Se miten naurettavan sokeita lampaita täällä niin moni on käy selväksi nettikeskustelua seuraamalla. Jokainen on yhdenlainen korona tutkija tänä päivänä ja möyhätään kädidesistä, turvaväleistä ja maski. Uu se kaiken pelastava maski. Joo ei tai käsidesi...
Mä käytän maskia silloin kun se on pakollista. Käsidesiä en harrasta, pesen enemmin käsiäni ja välttelen suuria massoja. Hyvin on pärjännyt ilman koronaa näinkin.
Rokotetta en tule ottaan toki tän raskauden tähden tai muutenkaan. En näe sen hyötyjä niin suurina vs omat elämänvalinnat. Mua on turha kuitenkaan liittää samaan kastiin näiden rokote vastaisten hopea vettä juovien hihhuleiden kanssa.
Kun koronaa tarkastellaan lukuina, voidaan huomata monta asiaa. Lukujen lähde muu kuin massa/paske media. Aika äkkiä huomaa sen että nää rajoitukset on hiukan ylimitotettuja siihen nähden. Jokainen voi itse tutustua aiheeseen jos se kiinnostaa.
Nyt kun lampaat kiljuu liikkumiskiellon ja 3 viikon lock downin puolesta voidaan miettiä että mikähän ilo näistäkään sitten lopulta edes on. Niin kauan kun raja valskaa kuin taaperon ylisuuri vaippa sillä ei ole mitään painoarvoa mitä täällä tehdään. No entäpä jos laitetaan koko Suomi kiinni. No korona hoituu mut eu pillastuu, rikotaan liikkumisen vapautta ja montaa muuta heidän naurettavaa sääntöä.
Mitä suomen hallitus ei ikinä tule tekemään on eu:n vastustaminen. Jostain syystä me olemme se eu:n ei tykätty persettä nuoleva alainen joka haluaa tehdä kaiken juuri ja vähän enemmän kuin eu vaatii. Maksoi se sitten mitä tahansa ja vaikeuttaisi kansalaisten elämää ilman mitään järkevää vastetta. Kuhan vaan näytetään mallia.
Korona aiheena ja siitä mielipiteensä ilmaisu on riskipeliä. Tiiän että tän myötä mutkin luetellaan jonkin sortin korona rikkuriksi. Tunteeton kökkö, ei ajattele muita yms. No ensinnäkin jos täällä kaikki keskittyisi siihen omaan suorittamiseen, lopettaisi sen tiimari vihkon täytön siitä käyttikö naapurin pena maskia postia hakiessa ja lopettaisi hysterian olisi asiat varmasti paremmin.
Toki jos siitä puskaradiossa möykkäämisestä jotain ylemmyyden tunnetta saa kun voi raportteja jakaa kuinka moni liikkui tänäänkin kylän raitilla ilman maskia. Katsokaa nyt sinne peiliin, esim sotkamo en näe itse syytä lenkkeillä edes kylillä maski naamassa sillä hyvänäkin päivänä riittää tila kulkea ilman lähikontaktia. Kaupassa nämä samaiset möykkääjät hönkii selkään kun niin hirvee kiire ettei se turva väli onnistu.
Kaikki kuollaan joskus, jotkut ehkä siihen koronaan. Mut kuolin tilastoa katsoessa pakko todeta että huono virus ei tarpeeksi tehokas, ois sit niittänyt ihan huolella et ois jotain helpotusta tähän väestöpaljouteen saatu. Mut huoli pois tää on vain alkusoittoa. Ihminen kun ei loputtomiin voi uhmata luontoa.
Kommentit
Lähetä kommentti