Toukkis

 Niin eilisen toukka päivitys. Säännöllisten kipeiden supistuksien takia näytillä kävin. Sattui kivasti sama lääkäri joka veeankin aikaan hoiti. Joten suunnitelmat muuttui ja todennäköisesti saan sektio päivän tietoon kahden viikon päästä. Alunperin ois menny rv 35 asti.

Tou 1,4kg oikein ärhäkkä kun kimpaantui käyräantureista ja sen sortin jumppaa veti ettei koskaan aikaisemmin. Käyrästä ei tullut tämän takia mitään. 

Migreeni oli päällä myös ja siihen sitten kipulääke piikki reiteen. Never again. Sattui ihan jäätävästi. Litalgin kyseessä, näin jäljestä päin jos oisin tiennyt valmistajan mielipiteen raskauden aikasen käytön suhteen oisin kieltäytynyt ottamasta kyseistä. Varsinkin näin vikalla kolmanneksella. Eikä siinä muuten mitään mut ihan reilun satsin sitä vielä pistivät joten nyt pelottaa että siitä tulee haittoja toukalle.

Unilääkkeitä tarjosivat myös mut tuntuu ton litalgin hässäkän takia etten mitään ylimääräisiä rupea nyt syömään. Siis kivut on ihan älyttömiä nykyään. Missään asennossa mitenkään päin ei hyvä. Kipu valvottaa. Olisivat pitäneet yön seurannassa mut vielä vähemmän mä siellä oisin nukkunu. 

Ei auta kuin kestää. Toivon mukaan ei ole enään kuin max 8 viikkoa jäljellä. Rautainfuusio ei ainakaan hemoglobiiniin ollut vaikuttanut mitenkään. Veikkaan että ei hyövi tuo yks pudotuskerta vaan vaatisi sen toisen.



Kommentit

Suositut tekstit