M
Miten operaatio ruokapuoli kuosiin on mennyt. No vois mennä paremmin mut pienin askelin ja painon nousu on onneksi hidastunut. Tänään tein meidän lemppari herkkua ja totesin et ihan hyvin vois enemmänkin syödä taas kasvispainotteisesti.
Laskeskelin et periaatteessa jos saan itseäni niskasta kiinni voin pudottaa 10kg ennen sektiota. Täten viikossa pitäisi lähteä hiukan alta kilo. Kuitenkin -5kg riittää myös ihan hyvin kun pitää ottaa huomioon että vauvan myötä lähtee myös jonkin verran ja loput 10 lähtee tosi nopeasti sitten kun ei tarvitse niin miettiä syömistä muun muassa listeria kannalta.
Silloin oltas lähtö lukemissa taas, mutta katsoo nyt en halua ottaa stressiä tästä mut ulkoinen olemus riipii semisti. Myös se että oppii taas erottaan "nälän" siitä oikeasta nälästä. Se mutustamisen himo on välillä ihan älytön.
On sitten se kakkos vaihtoehto olla tekemättä mitään ja nutraten 3kk mennä kesäkuusta alkaen. Sillä pääsee myös tuloksiin mut on prosessina aika haastava kuitenkin.
Tänään kävin jonin mukana hommissa kun koululla ei ole hommia. Muuten ihan kiva päivä, mut maha pääs kopsahtaa ihan napakasti ja pitikin sitten käydä neuvolassa stekkaan tilanne. Masulla alkaa olla jo kokoa niin paljon että vaikea välttää osumia. Huomaa kyllä olossa et on koko päivän tehnyt jotain kun selkä huutaa hoosiannaa ja pötköttäminen tuntuu taivaan lahjalta.
Tuo syömis juttu on myös sellainen et kotona ollessa se nälkä tulee helpommin. Silloin kun tekee jotain niin on helpompi rytmittää syömistä. Ikävä kyllä esim lenkkeily ei onnistu kun 1km jälkeen tuntuu siltä että kuolee kipuun. Liikkuminen onnistuu jos itse pystyn määrittään tahdin.
Kommentit
Lähetä kommentti