Just

Kiva kiva sappikivet. Siihen tyssäsi vlcd toinen kipu kohtaus. Pitää kehitellä uusi suunnitelma ja jos näitä kipu kohtauksia tulee enemmälti jatkossakin se on sapenpoisto kivineen tiedossa.

Tuo leikkuu ei todellakaan ole mun ykkös vaihtoehto. Toisaalta jos nää jäätävät kivut jatkuu ni siinä tapauksessa kyllä. 

Ärsyttävää kun just oli saanut ketoosiin itsensä mut tää kipu. Hyi hyi itkeä kippurassa kun ei löydy hyvää asentoa missä tuntuisi jossain määrin inhimilliseltä. 

Luultavasti nää kivet on tullut raskaus aikana kun sektion jälkeen jo oli aina ruuan jälkeen ihme kramppeja ja särkyä. Ei näin pahaa kuitenkaan. Vlcd nyt vaan sitten eskaloi homman tähän pisteeseen. Kipu on ylävatsalla ja säteilee selkään. 

Eniten ahdistaa se ko vlcd on nyt jäissä. Ei saa mennä näin rajulla menetelmällä tai toisaalta kukapa voi estää mut ei nää kivut kiinnosta sit yhtään. Joten suunnitelman muutos ja eri tavalla lähtee nyt pudottaa painoa. 

Kommentit

Suositut tekstit