Edistys

Viikko dieettiä maanantaina ja - 4kg nyt torstaina kilo pudonnut lisää. Tehokasta kyllä mut vaatii omistautumista. Kuitenkin kun haluaa laihtua mikään ei estä. Pitää haluta sitä enemmän kuin ruokaa.

Kivutonta tää ei ole. Muun muassa sydän on ollut hiukan kummissaan. Syke putoaa liian alas. Huippu urheilialla 30 syke ei ole outoa mut mun kohdalla kyllä. Tarjoshan se lääkäri lääkkeitä kyseiseen mut ei kiitos. Kokemusta löytyy kys pillereistä ja ne pistää elämän sen verran sekaisin kunnes tottuu.

No katotaan jos oikein koettelee pitää hetkeksi nostaa kalorit. 

Kommentit

Suositut tekstit