Blaah

Ärsyttää ilmeisesti oikea lonkka on tulehtunut taas. Kipu on jäätävää levossa varsinkin. Mulla siis aina Aina kun paino on yli 65 kg tulehtuu tuo jos vähänkin enemmän sattuu liikkuu. Siksi laihtuminen on myös hyvin oleellinen juttu. Mulla kun on ongelmaa tän kropan kanssa ylimääräinen paino vaan pahentaa kaikkea. Ensin menee lonkka, sit penikkatauti ja selkä kiukuttelee...

Tänään en ole käynyt puntarilla mut peilistä katsomalla näkee että on nesteet lähtenyt hyvin liikkeelle. Ekan päivän saldo oli - 1kg. Tänään on 3 päivä ja hiukan meinas mennä vaikeaksi kun unohdin nauttia pari pussia. Tasa välein kun ottaa pussin ei pääse nälkä kasvaan liiaksi.

Nestettä nestettä nestettä. Vedellä on hyvä täyttää itseään. 

Kommentit

Suositut tekstit