✏️

Omalla tavallaan oon erittäin tyytyväinen itseeni. Oon taidetta koko elämän ajan harrastanut ja vihdoin löysin sieltä sellaisen osion millä pystyn pientä lisätienestiä saamaan ilman että se henkisesti kuormittaisi kuten tilaus töiden tekeminen.

Oon aloittanut värityskuvien teon. Oon kerran ennenkin aihealueeseen perehtynyt mut nyt asiasta innostunut kun tytöt halusi uusia väritettäviä.

Oon tällä hetkellä keskittynyt suomen Luontoon ja eläimistöön. Sillä koen sen myös omalla tavallaan opettavaisena. Osassa kuvia onkin myös kasveja, marjoja yms mitä luonnossamme kasvaa ja värityskuvien myötä niitä voi opetella tunnistamaan.

Nyt vielä loppuun se perinteinen keskustelu verotuksesta, tällä hetkellä tulot tulevat jäämään alle sen ilmoitettavan takuu varmasti ja jos näyttää että "bisnes" lähtee rullaan ruvetaan kyllä veroa maksamaan.

Kuvan hinta kpl on 0,50e. Kuvan lähetän sähköpostiin mistä sen voi sitten itse tulostaa. Tähän alle laittamani ovat tekijänoikeuksilla suojattu ja niiden luvaton käyttö on kielletty. Jos kuvat kiinnostavat niitä voi minulta tiedustella sosiaalisen median kautta.






Kommentit

Suositut tekstit