🍽️

Ei pysty syömään mitään ilman jäätävää kipua. Päivystyksessä käyty. Olisivat ottaneet mielellään tippaan ja seurattavaksi. Magneetti kuva ois myös olleet järkevä. Vaan en minä sinne jää ilman vauvaa ja sanoin että menen kotiin.

Päivystyksessä oli ihan vatsan alueen spesiaalisti paikalla ja painotti että takaisin pitää tulla jos kipu pahenee. Sappi oli ok mut jokin muu nyt mihin eivät osaa sanoa mitään. 

Tulehdus arvot koholla ja muutoksia vatsan alueella. Asioita hiukan väärissä paikoissa. Dietti nyt stopilla kunnes tilanne rauhoittuu.

Huvittaa ko lääkäri etti uä toista munuaista melko pitkään kunnes sitten tuumin et ei sitä sieltä löydy vaikka kuin pyörittelis. Jäljellä oleva on turvonnut mikä ei välttämättä ole kovin hyvä juttu. 

Kommentit

Suositut tekstit