❤️

Ongelma on se että kun keho vetää ketoosiin unohtuu syöminen täysin. Menis ihan kevyesti vedellä päivät. Kuitenkin on hyvä edes jonkin verran koittaa saada jotain alas. Monivitamiini, maitohappo ja rauta menee purkista lisänä. Luultavasti kalsiumia alan tuon raudan sijaan kun sen verran hyvä on hb.

Tän hetken hitti on miniluumutomaatti. Voisin syödä niitä makean himoon rasia kaupalla. Kurkku toisena hyvänä.

Tänään kävin toukan kanssa kaksilla sydän uässä. Sinne tuli lähete maanantain lääkäri neu takia kun sivuääni sydämestä kuului. No löydöksinä kaksi reikää sydämestä. En nyt muista missä kohin olivat siellä, mutta sepä selviää kuhan omakantaan teksti tulee. 3kk päähän uusinta käynti. Tarvittaessa jos ei itsekseen sulkeudu suljetaan toinen niistä sitten aikanaan.

Melko reipas vauva kun on tällä viikolla härkitty enemmän ja vähemmän. Eka oli sydänfilmi, sit ennen uätä verenpaineen mittaus mikä näin pienellä ei ookkaan niin iisi kuin aikuisella. Neljä pientä mansettia. Jalkoihin ja käsiin sitten useampi mittaus jotta saadaan mahdollisimman totuuden mukainen tulos keskiarvo laskemalla mittauksista. Noin 30 min meni ja purkki sokerilientä. Jota hoitaja tuttiin tiputteli.

Harvoin vauva tuttia kelpuuttaa mut nyt kyllä maistui. Naureskelinkin et isommilla tytöillä oli eilen karkkipäivä niin tänään sitten vauvan vuoro.



Kommentit

Suositut tekstit