Sype

Kävin tänään sype käynnillä eli synnytyspelko. Oikeastaan mitään ihmeempää ei siinä nyt kun käytiin läpi edellistä sektiota ja mun toiveita tulevan suhteen. Varattiin myös toinen aika maaliskuulle.

Oon aika paljon ollut miettimättä asiaa koska mitä vähemmän sitä pohtii sen parempi. Tiiän kyllä että mitä lähemmäs sitä mennään sen enemmän se puskee mieleen. Tällä hetkellä ku kaikki on vielä niin epävarmaa päästäänkö edes sinne asti tuntuu niin turhalta edes miettiä sitä.

Siinä vaiheessa kun toukka täyttää lain vaatimat viikot elämän suhteen saa hoitoa paljon paremmin. Tällä hetkellä suurin osa asioista kuitataan voi voi tyyliin. Siihen on vielä jokunen viikko aikaa ja rakenne ultrakin välissä.

Rakenne ultra aikaistui kun en saa tyttöjä hoitoon muuten ja sinne ei saa ottaa lapsia mukaan. Eli 23 päivä. Jospa siellä ei mitään maata kaatavaa ilmene. Tulee sitten erittäin v mäinen joulu kun joutuu pyhien yli oottaa lisä tutkimuksia. Ohan toukkaa jo ultrattu ja rakenteitakin tutkailtu eikä mitään ole ilmennyt. Sydän käytiin niin perusteellisesti läpi 15 viikolla mut aivojen rakennetta ei ole isommin tutkittu.

Taas on ollut kipuja reilummin ja supistelee välillä tosi paljon. Aattelin neuvolassa ottaa asian esille et tarviiko neu lääkärin stekata ennen joulua. Yleensä kun supistelu pahenee on tulehdus taas päällä ja siihen sitten antibioottia taas. Eihän toki edellisestä kuurista oo ko reilu viikko. 

Samanlaista se oli veean aikaan myös. Toki silloin tulehdus ei koskaan noussut kohtuun asti kuten nyt on kertaalleen tehnyt. Ittee häiritsee myös tää jatkuva tunne et kaikki tulee meneen päin mehtää. Unetkin on olleet tosi negatiivisia ja luultavasti pelot niissä heijastuu vahvasti. Jotenkin on vaikea rakentaa suhdetta mahan asukkiin kun pelkää lähes koko ajan.

Pelosta huolimatta kävin tänään lastentarvikkeessa tutustuun heidän turvakaukalo valikoimaan ja poistuinkin sieltä Maxi-Cosi Marble iSize esitteen kanssa. Tää on myös kallistettava ja hiukan kalliimpi kuin nuna arra mut pitänee vielä vähän lueskella, vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta myös. 

Kommentit

Suositut tekstit