K
Korona testi nega, tuli nopeasti vastaus. Olo kuitenkin kuin jyrän alle jääneellä. Sen myötä uudelleen päivystykseen ja nyt päädyttiin ottamaan bakteeri viljely verestä, eli listeria yms muut mahdolliset. Tulokset tulevat 3 päivässä.
Muuten joulu on mennyt kivasti jos mun oloa ei oteta huomioon. Saatiin kelkka pelittää ja tytöt on leikkineet uusilla leluilla
Tää joulu on ollut kyllä melkoista ajelua kun monena päivänä saanut kajaaniin mennä mut parempi näin ko se et ois siellä olla möllöttänyt.
Kommentit
Lähetä kommentti