Joulu
Erittäin mahtava joulu... Joku pöpö tai mikä lie nostaa tulehdus arvoja, lääkäri ehdotti jäämistä seurattavaksi mut ei jostain syystä joulu sairaalassa oo se ykkös juttu.
No kuitenkin tänään käyn varulta korona testissä niin saadaan eliminoitua se listalta. Muita vaihtoehtoja on flunssa tai listeria. Jälkimmäinen on kyllä ihme kun oon ollu niin hysteerisen tarkka kaikesta mitä syön mut aijon vaatia viljelyä verestä jos tää ei nyt korona ole.
Särkee joka paikkaan, mahaan sattuu, hartiaan pistää, väsyttää ja kurkku tuntuu oudolta. Altistumisia ei tietääkseni ole mut onhan noita korona turisteja taas kylä täynnä joulun myötä niin saattaahan tuon vaikka kaupasta vaikka tulla.
Oon kyllä huolehtinut turvaväleistä, maskin käytöstä ja käsien jatkuvasta pesusta. Vaa eipä sekään estä jos sopivasti sattuu. Korona turistit kulkoo ilman maskia eikä kyllä turvavälit heillä näytä toteutuvan. Ärsyttää ihan semisti kun nyt milloin ylimääräistä liikuskelua pitäisi välttää jotkut lähtee lomaileen alueilta missä ollaan kiihtymisvaiheessa tänne.
Korona ei oo se ykkös juttu mun listalla ko se tietää ainakin kuukauden klexane kuuria 250e hintaa lääkkeellä. Ilmeisesti raskaana oleville se määrätään tukosriskin takia mikä jo raskauden myötä nousee ja korona sitä entisestään.
Onneksi jos tää nyt korona on en oo altistanut kovin montaa ihmistä mut onhan sitä siinäkin. Kaks viikkoa kotona ei ole onneksi ongelma jos olo ei tästä kökömmäksi mene.
Kommentit
Lähetä kommentti