.

Joni lähtee Lieksaan työ hommiin ja jään tyttöjen kanssa yksin määrittelemättömäksi ajaksi. Harmi vaan että joulukin menee näin. Kyllä se viikonloppuna tulee onneksi käymään mutkan kotona.

Hiukan stressaavaa yksin hoitaa kaikki ja pitäisi jaksaa myös koululla käydä mehtässä. Oon kyllä saikulla mut jos meinaa rahaa saada opintotuen ja lainan on pakko käydä koulua.

Jos ois normaali raskaus niin kaikki ois paljon helpompaa. Vaa sellasta luksusta ei mulla oo ollu koskaan eikä nytkään. Vaa ei se auta itku markkinoilla, pitää koittaa vaa selviytyä. 

Mua myös riepoo taas vaihteeksi ja oon kieltänyt jonia puhumasta mun asioista tai oikeastaan raskaudesta mitään muille. Mä itse kerron niille kelle koen asian joillakin tavalla kuuluvan. Esim sektio päivää en täällä kerro ja Joni ei kerro kuin työnantajalle. Toukan kuvien julkaisun päätän minä ja ne ihmiset jotka eivät tule olemaan läsnä hänen elämässä eivät tule näkemään tai tietämään toukasta mitään. 

Luultavasti laitan blogin yksityiseksi jossain vaiheessa koska tällä hetkellä sitä lukee niin moni ihminen joihin en halua olla yhteydessä.

Sori niille jotka ovat tätä säännöllisesti lukeneet jotka eivät kuulu tähän tiettyyn kategoriaan. Luultavasti kuitenkin vielä jonkin tovin tää avoimena pysyy.

Vaa tää on ihan järkevä ratkaisu ja mielelläni siitä että syistä kerron kasvotusten

Kommentit

Suositut tekstit