Yazio

Tää sovellus oli viime keväänä käytössä ihan useamman kuukauden joka päivä. Helpompi pysyä kärryillä syömisistään... Nyt neuvolassa kyselin hiilarittomasta mut selvästikään tietoa ei ole ruokavalioista juurikaan siellä.

Vähä hiilarinen ois se mistä tykkään mut nyt raskauden aikana pitäisi hiilareita kun syödä jotta sikiön aivot kehittyy normaalisti. Joten vähä hiilariselle jääminen ei onnistu mut aattelin kuitenkin raakata pois sokerin, perunan, pastan, riisin ja höttöviljat. 

Tarvittavat hiilarit tulee ruisleivästä, täysviljoista, hedelmistä. Tää on aika haastavaa ko tykkään syödä joko tai. Helpompi sitoutua johonkin kun voi suorittaa tyyli puhtaasti. Kalorit tuun pitää siellä 1700-2000 paikkeilla. Tarkoitus ei ole laihduttaa mut jos lähtee putoon ei se haittaa vaikka neu mielestä raskauden aikana ei pitäisi pudottaa painoa.

Ärsyttävää ko ei sais painoa tulla liikaa mut ei sit pudottaakaan


Mun päivän kalorijako on aamu painotteinen. 


Kommentit

Suositut tekstit