Marble

 Vihdoin se saapui, siis tilaamani kaukalo. Tällä kertaa verkkokauppa.com kun samalla tuli muuan muukin juttu ja tuota punaista väriä ei löytynyt muualta sillä hetkellä.

Eli kuten aiemmin jo mainitsin päädyin maxi-cosi marble i-size kaukaloon. Pohdittuani nuna arran ja joie i-Level välillä. Hakusessa oli siis kallistuva kaukalo jonka saa myös ajon aikana kallistettua.

Hinta oli siellä 400e huitevilla ei sinänsä paha kun kuitenkin telakka tulee mukana. Tämähän siis kiinnittyy vain telakkaan ja telakka vain isofixillä. Ei ongelma meillä kun löytyy fixi autosta.

Kaukalo vaikuttaa ja tuntuu laadukkaalta. Hyvin tehdyt kankaat ja extra iso aurinkosuoja jossa myös kurkistus/tuuletus aukko. Tulee kesällä tarpeeseen. Kallistus on 3 eri asentoon.

Alkuun arastelin merkin vaihdon suhteen britax uskollisena mut on tää kyllä ihan huippu ellei jopa parempi kuin veealla käytössä ollut britax baby-safe. Käytössä hän sen sitten näkee miten hyvin palvelee.

Kaukalo ei ole erityisen painava muttei sieltä kevyimmästä päästä. Toki tää on maku kysymys mut mieluummin tukeva kaukalo ei sellainen nitinänatina mitä ne halvemmat yleensä tuppaa olemaan.

Positiivisesti yllättynyt myös kapeuden suhteen. Vaikuttaa kapeammalta kuin edelliset ja vienee vähemmän tilaa siinä mielessä takapenkillä. 

Nythän se menee niin että Aada siirtyy keskelle istuun kun isofixit löytyy laidoista vain. Vielä myös se että ompelen tuohon kaukalopussin kuhan käyn Kajaanissa kankaita katsomassa. Sillä tavoin saan juuri tuohon soppelin mikä lisää käyttömukavuutta kun standardi mallit voi istua huonosti



Kommentit

Suositut tekstit