Nyt

 Tämän päivän tilanne, antibiootit loppuneet torstaina kefexin ja perjantaina flagyl. Eilen lähti lämpö nouseen taas. Päivystyksen kautta gyne kiinni puhelimitse ja päädyttiin seuranta linjalle. Tänään pitäisi mennä sinne sitten erittäin matalalla kynnyksellä.

Kuitenkin kun oon tällänen niin oon mittaillut lämpöä ja seuraillut vielä oloa. Ohan ne lämmöt taas yläkanttiin 37+. Huomaa siitä että palelee koko ajan. Kipuja ei normaalista poikkeavia vielä ainakaan. Toivon että ei tulisikaan. Kuitenkin mietittiin jo neu lääkärin kanssa et luultavasti mussa on jokin muukin mikä nyt tätä tulehdus tilaa aiheuttaa.

Hampaat yksi hyvä vaihtoehto. Kävin kyllä juurihoidon aloittamassa viikolla, mut ohan tuolla suussa useampi korjausta tarvitseva. Alhaalta viisurit joutas repiä, mut eivät vielä ole erityisen kipeitä olleet. Suurin osa alkaa jo olla juurihoidettuja. Etuhampaat ja viisurit taitaa olla ainoat elävät hampaat. 

Mullahan lämmöt nousi ton raskauden myötä heti. Vasta antibiootit laski normaaliin. Jos musta lähdetään mahdollisia ongelma kohtia etsimään niitä löytyy kyllä. Noi antibiootit aiheutti rytmihäiriöitä. Oli melko v mäinen viikko kun sydän löi koko ajan miten sattuu. Se on onneksi nyt tasoittunut.

Vaan vähän meinasi ärsyttää se gyne eilen kun saarnan Antibiootista sain etteihän niitä koko raskauden ajan voi syödä. Kyllä sen tiedostan. Kuitenkin näillä viikoilla popsin ihan huoletta toisen kefexin jos sitä tilanne vaatii. Jatkuvaa käyttöä ei kiitos kun menee oma elimistö sekaisin siitä. Veean kohdalla tuli käytettyä huomattavasti enemmän mitä nyt ja ihan ok tuo tyttö on. 

Hän ei ollut ihan perillä mun kuvioista ja en yleensä jaksakkaan noteraata lääkärien henkkoht mielipiteitä. Paras lääkäri tähän kommentoimaan on se jonka luona asioin eli neuvola lääkäri. Keskiviikkona olisi aika sinne ja koitankin nyt sinnitellä oireiden kanssa siihen asti. Toki jos vatsakipu, selkäkipu ei palaa en siinä tapauksessa luultavasti asiaa sen kummemmin esiin tuo. 

Jotain positiivista niin torstaina kävin koululla mutkan ja vertakaan ei ole nyt näkynyt. Olen myös törmännyt mitä oudompiin mielitekoihin. Tällä hetkellä maustekurkut on suurinta herkkua. 

Kommentit

Suositut tekstit