Hymmm
Näin unettomuutta taas potien. Viime raskaudessa sama juttu. Sama kirjoittaa sitten tänne. Mua huvittaa moni juttu tällä hetkellä. Lähinnä se et miten nopsaa tieto oikeasti liikkuu. Myös se että eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin takertua muiden elämään.
Vaa joo on ehkä naivia luulla että jotkin asiat pysyisi pienessä piirissä. Oon kuitenkin ajatellut että lähtökohtaisesti kukin keskittyisi omaan ja ne jotka tätä blogia lukee luultavasti ovat tänne päätyneet läheisistä suhteista johtuen, sisältö esim kohtu poikkeamasta tiedon löytäminen ja toki on varmaan muuan sellainen hiukan kyseenalainen.
Miksi pidän blogin avoimena. No siksi muun muassa kun oon kirjoittanut aika paljon omia kokemuksia muutamasta harvinaisemmasta ongelmasta ja silloin kun ne itselle selvisi oli luonnollista että halusi löytää tietoa kokemuksia miten paljon vaikuttaa yms. Harmi vaan että harvinaisempien juttujen kohdalla joutuu monesti tyytyy siihen että tietoa ei suomeksi löydy.
Muutenkin aattelen et mun elämä on loppuunsa hyvin tylsää ja jos joku tästä draamaa saa niin go for it. Huvittaa vaan mut ei yllätä tietyissä piireissä kiinnostaa kumman paljon. Kaikki mitä täällä lukee on ihan faktaa, en henkilökohtaisesti koe tarvetta satuilla asioista tai erityisemmin niitä kaunistella.
Kuitenkin on muutama asia mikä ehkä jopa ärsyttää. Mä en tykkää kun mua verrataan johonkin toiseen ja toisen ihmisen ongelmiin. Hei kiva joo sil oli niin ja niin vaikeaa et ei toi sun juttu oo mitään verrattuna siihen. Jeesus sentään milloin ongelmista/sairauksista tuli kilpailu kohde. Kukin kokee asiat niin eri tavalla ja mä en kaipaa päänsilittelyä ihmisiltä joilla ei ole mitään hajua tästä.
On oikeasti loukkaavaa kun sulle tullaan sanoo että kyl se hyvin menee sil oli niin paljon pahempaa kuin sulla niin ei mitään hätää. Ensinnäkin kukaan ei kykene ennustamiseen jos näin olisi käyttäisin sen taidon ihan muihin intresseihin. Se että vähätellään vittuttaa. Voin sanoa että hyvin harva joka tämänkin tekstin päätyy lukemaan tietää miten paljon tässäkin on muuttujia. Ei huolta huomisesta, no lähtökohtaisesti ei mut koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.
Nyt joku on sillai että mitä ihmettä mä taas täällä rageen. On muuan asia mikä saa mut suuttuu ja vähättely on sillä listalla. Siis saa toivotella onnea ja toivoo että asiat sujuu. Se on ihan ok mut älä lähde väittään ilman lääkärin tutkintoa mulle mitään muuta kiitos. Tää on luultavasti Asperger juttu, mä en jaksa yli empatiaa ja tällä hetkellä muutenkaan oikein ihmisiä kuin tiettyjä vain.
Siksi mä alunperin mietin että oisin salannut tän raskauden kaikilta muilta kuin niiltä joita näen. En ois mitään julkaissut missään mitään. En olisi kertonut kellekään ellei kukaan kysy. On tarpeeksi mietittävää muutenkin niin ei jaksa mitään ylimääräistä nyt. Oisin kerrankin elämässäni pitänyt itselläni jotain kun muuten oon niin avoin.
Kommentit
Lähetä kommentti