.

Monestikko kävin lääkärillä viikon aikana, no 3 kertaa paikan päällä ja 1 puhelimitse. Yksi käynti oli käytössä ihan hyödytön kun päivystyksen kandi ei älynnyt sitten yhtään mitään. Lähetti kotiin vaikka ois pitäny konsultoida gyneä, kerta ei tiennyt miten mun kanssa pitäisi tehdä. Ei uskaltanut kirjoittaa tarvittavia lääkkeitä koska aiheslue on hänelle tuntematon. Huoh ärsyttää kun tuostakin käynnistä joutuu maksaan vaikka se ihan hyödytön oli.

Mun lääkäri kulut tällä hetkellä on viikossa se 150e noin. Maksukatto kyllä pärähtää kohta täyteen minkä jälkeen ei tarvitse maksaa enään. Vaa ohan toi 650e muutamassa kuukaudessa aika iso paukku extra menoa. 

Vaa kun puntarissa on tällänen asia sitä on pakko mennä aina kun tilanne sen vaatii. Ei saa jäädä kotiin seuraileen. Normi raskaudessa ihan eri kuvio. Eilinen lääkäri oli kyllä hyvä, hän tulee eteläsuomesta isommasta sairaalasta ja on erittäin osaava. Tutkittiin hyvin tarkkaan toukan sydämen rakenteita ja kaikki hyvin. Joku veikkaus myös sukupuolesta saatiin kun joku pyllyään ultrassa niin näppärästi siinä pyöritteli. 

Siis eilen mut otettiin suoraan synnärin puolelle. Mikä on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin se päivystys. Uä ssä ei oikein selviä syitä löytynyt, verta saattaa hulahtaa kun kalvojen välissä näkyi jotain hässäkkää. Noi synnärin laitteet on aivan huippu tarkkoja, muutenkin laitteisto on kehittynyt 6 vuoden aikana tosi paljon.

Tytöt ovat olleet kotona viikon, flunssa rantautunut. Nyt jo parempana että maanantaina palataan normi kuvioon takaisin. Munkin pitäis käydä koululla mut on vähän suunnitelmat sekasin että kuka opettaa ja milloin. Oon siis pari viikkoa jäljessä muista jotka menevät metsään huomenna.

Vaa kahtoo nyt. Oishan mulla tuota saikkua sinne 29 asti joten periaatteessa voisin ihan hyvin kotona katella siihen saakka. 

Kommentit

Suositut tekstit