Nt

Tänään oli nt ja sen jälkeen vielä erikseen lääkäri stekkas istukkaa. Nt normaali 1,3mm yhdistelmä tulokset tulevat viikon sisällä. Istukka nyt tarkemmassa syynissä, 16 viikolla erikoislääkäri stekkaa. Rakenne ultra menee 22 viikolle mut aattelin tos 16 ultrassa jo kysellä oleellisia.

Tänään on ollut kipuja reilusti ja huomenna luultavasti käyn verikokeissa jotta tulehdus voidaan sulkea pois. Toki crp nousee hitaasti perästä mut pitänee nyt seurailla. Huomennapa se sitä on viisaampi. Kohtutulehdus ois nyt se asia mitä vähiten kaipaan.

Lääkärin mielestä pitäisi jäädä sairaslomalle koko raskauden ajaksi. Vaa kahtoo nyt, ite mielelläni oisin edes sinne vuoden vaihteeseen asti. Kuitenkin jos vuotelu pahenee niin eipä siinä sitten oikein vaihtoehtoja ole.

Maanantaina neuvola lääkärin aika ja siellä pitää pohtia tulevia kuvioita tarkemmin.



Kommentit

Suositut tekstit