Vihdoin
Hahaa saan ihan mahtavan hääpäivälahjan... Samsung s21 ultra isoimmalla muistilla. Merkki siis vaihtuu huaweistä takaisin samsung näin 8 vuoden jälkeen. Tulevassa puhelimessa pitäisi olla huippu kamera, no sietääkin 1400e hintaan ollakin.
Joni ottaa tän mun vanhan käyttöön ja jättää oman entisen metsästys tutkapannan kyttäys vehkeeksi.
Joku saattaa miettiä että miksi näin älyttömän kallis puhelin. No perusteluna valinnalle on puhelimelta halutut ominaisuudet 5g verkko, jaksaa rullata raskaammallskin käytöllä, kamera ja mahdollisimman iso muisti.
Alunperin mietin huawei p40 mut edelleen puuttuvat google palvelut ja appgallerystä ei löydy kaikkia sovelluksia mitä tarvitsen. Niin siksi merkin vaihto.
Kaiken huipun lisäksi sain päivittää rullaluistimia uusilla pidemmillä kiskoilla ja laakereilla. Niihinkin jonkun satkun sai uppoamaan. Ens kesänä sitten uusi kenkä ns pika luistin hiukan korkeammalla varrella ja sadekelin renkaat jotta voi kelien mukaan vaihdella settiä. Ihana merkki powerslide kun pystyy muokkaamaan luistimia ihan omaan tarpeeseen sopivaksi.
Mun ostoshimot on nyt tyydytetty hetkeksi. Ainoa ongelma on se että mitäs jonille lahjaksi ns samassa hinta kategoriassa...
Kommentit
Lähetä kommentti