Juntti vai ei

No sanotaanko näin että Hyi hyi ja Hyi en ikinä totu tuohon lieteen hajuun. Siis ajoivat sitä ympäri meidän taloa oleville pelloille mitkä vuokralla eräällä viljeliällä. Se haju yhdessä tän kuuman kanssa saa oksennusrefleksin aikaiseksi ja ihan tosissani mietin että lähden lasten kanssa evakkoon kunnes haju loppuu. Veeakin kyselee koko ajan että mikä täällä haisee.

Makkarissa ilman putsari pyörittää ilmaa kun se neutralisoi myös hajuja joten jotenkuten täällä pystyy hengittään. Unen saanti on kuitenkin hiukan ja siksi päädyinkin kirjoittaan tänne. Asiaan kyllä vaikuttaa energia juoma ja 3 tunnin päikkärit

Nyt avaudun the Paavosta. Paavo on Aadan lemmikki. Hän siis osti omilla tienaamillaan rahoilla kissan. Paavo on kyllä söpö tapaus. Alkuun näytti ettei ruoka maistu mut raaka ruokinnan kautta on alkanut kissan ruuatkin maistumaan. Raakaa lihaa menee kyllä edelleen.



Jymykin innostui helteiden myötä uimaan, ette arvaa miten vaikeaa on löytää koirille uintipaikka kun melkein joka paikassa on joku kitisemässä asiasta. Onneksi täällä meidän suunnilla syrjässä on useampi pieni erämaan lätäkkö. Tää missä on käyty vieläpä hiekka pohjalla, vesi kyllä ei oo kirkkaimmasta päästä kun suota ympärillä vaa eipä se niin justiinsa.



Halla on kasvattajalla ja siellä on jakauduttukin. 6 pientä muutti lasta. Söpöjä ovat kyllä. Hirmu ikävä kyllä hallaa mut hän kotiutuu kun pennut ovat lähteneet omiin koteihin. Halla on sijoitus sopimuksella eli nyt sitten siirtyy täysin mun omistukseen.

Passatilla on kyllä mukava ajella vs caddy. Viikonloppuna käydä uudet renkaat vaihdattaan ja ens viikolla katsastuksessa käydä näyttään. Pomppasi leimalta renkaiden takia. Tämäkin siitä johtuen että eräillä oli ihmeellinen käsitys että auto menee leimalta kuhan keskellä rengasta on kulutuspintaa. No enpä kyllä muista tällästä omilta asentajan oppiajoilta. Silloin renkaissa piti olla kulutuspintaa koko renkaan alalta.

Yllättävän kivuttomasti meni istuimetkin passattiin. Veean penkille joutui kyllä hakeen bilteman kiinnitys lenkit mitkä kuskin penkin kiskon ruuviin asennetaan. Tää operaatio vaati myös erikois hylsyn.



Mutta nyt päättelen tän tieto pläjäyksen kun selvästikään en pysy oikein yhdessä aiheessa ja teksti rönsyilee joka suuntaan. Kuitenkin otsikon kysymys juntti vai ei niin jotain siltä väliltä varmaan ilman pasken hajun sietokykyä. 

Kommentit

Suositut tekstit