Jee
Uus kymmenluku, oon pussisoppakeitto kuurilla edelleen. Tän hetken ykkönen choco fudge naturdietiltä. 150 kaloria per tötsä, tällä hetkellä menee 3 päivässä mut otan lisänä monivitamiini, rauta ja kaloreita tulee muualta nesteen muodossa 40-100. Pelkkä vesi ei maistu niin sokerintonta tiivistettä tulee käytettyä. Älä ota musta mallia jos vlcd, vaan syö ne 5 tötsää kuten pitääkin. Tulokset ei tuu yhtään sen nopeampaa mut kuumalla mulla ei uppoa oikein mikään.
Mun tavoitteeseen eli normi painon ylärajaan on enään 900g. Aattelin kuitenkin päästä lähemmäs 65kg kun nesteitä tulee ruuan aloitettua se 2kg kuitenkin takaisin. Plus tuosta painosta on hyvä lähteä kiristään luistelemalla.
Eli diettaamista noin pari viikkoa vielä jäljellä. Toki jos kelit kohdillaan ja rullat saan kasattua saatan syödä luistelu päivinä enemmän kuin 800. Aattelin vielä tälle kaudelle vetää Oulusta utajärvelle tai toisin päin. Eli noin 60km.
Kuhan saan ne kiskot ja laakerit mitkä edelleen jossain Tanska suomi välillä haahuilee... Uus puhelin saapui kyllä ja olen suhteellisen tyytyväinen. Tai samat sillä ko en kuulema saa uutta nyt muutamaan vuoteen.

Kommentit
Lähetä kommentti