🎲
Melkoista arpaa tämä. En ois aamulla uskonut että tänne jään nyt sitten vaakatasoon tippaan. Supistelu siis syynä. Siis kun ei saisi supistaa,mut supistaa 5mim välein lääkkeestä huolimatta.
Nyt sitten katellaan, koska en halua täällä sektio päivää julistaa en tämän tarkemmin asiasta nyt puhu.
Osastolla ihan täyttä niin oon yön synnärin puolella. Kortisonia saatu nyt yhden piston verran toivottavasti saadaan vielä toinen pistettyä.
Melko neulatyyny olo taas vaihteeksi kun tökitty enemmän ja vähemmän.

Kommentit
Lähetä kommentti