Lasu
No nyt kun asia on mustaa valkoisella avaudun tännekkin siitä. Eli lastensuojelu ilmoitus. Meistä tehtiin lasu ensihoidosta, olin kuulemma väsynyt mikä kylläkin johtui sillä hetkellä olevista Sydän oireista.
No sosiaalitoimi otti yhteyttä noin viikko ilmosta, sovittiin milloin tulevat käymään. Kun sosiaalitoimi tuli käymään Joni oli töissä joten soittelivat sitten hälle erikseen ja lasten neuvolaan myös.
Eikä tässä mitään sen kummempaa juttelin heidän kanssaan reilu tunteroisen ja hekin jututtivat Aadaa kun hän koulusta saapui kotiin.
Nyt kun vihdoin tosiaan paperit saapuivat missä lukee ettei mitään lastensuojelullista huolta eikä lapsiperheiden palveluiden asiakkuudelle nähdä tarvetta kirjoitan siitä myös tänne.
Lastensuojelu ei ole mörkö ja hyvä että tutkivat perusteellisesti onko tarvetta mihinkään. Jos kokisin tarvitsevani apua tiiän kyllä mistä sitä haen
Mutta onpahan nyt ihan ulkopuolisen näkemys meidän elämästä.
Kommentit
Lähetä kommentti