Hupaisaa

 No ei ja joo. Veea järjesti äksöniä viime viikolla kun pihasta söi sieniä. Ei siinä muuten mut epäilys oli valkokärpäs sieneen. Oltiin sen johdosta muuan päivä kaksilla. Tipassa ja verikokein seurattiin miten elimistö jaksaa. Loppu hyvin kuitenkin vaikka munuaisarvo nousikin hetkellisesti.

Sunnuntaina saatiin mökille tavarat vietyä ja muita hommia tehtyä. Nyt siellä periaatteessa voi jo yöpyä mut veikkaan et ite meen vasta kun kamiina on asennettu.

My evil deeds no joo lupasin hillitä ostos himoja mut kuten mut tietävät ihmiset ni ei tuu onnistaan. Jos koen että tarvitsen ostan ja sillä sipuli. Ikuinen ostos holisti.

Välillä tuntuu että sankolla kantamalla paskee niskaan mut sit taas osaltaan ihan jees meininki. Kuun lopussa saan vapaan viikonloppun, vietän sen mun parhaiman ystävän kanssa. Heinäkuussa Joni sai vapaan ja nyt tulevan myös kun karhun mehtuu alkaa, joten on aikakin mun päästä hiukan rentotumaan.

Ois periaatteessa jo aiemmin pitää vapaan mut saga niin pikkunen ja itellä ollut tää laihdutus projekti. Saas nähdä miten isillä ja sagalla sujuu, vauva on nimittäin äitin takiainen 😄

Kommentit

Suositut tekstit