.

Pakko kehasta ko niin hyvä on, tuli tilattua uusia vaatteita Intersportilta, puman reenikamppeet ja  superdry huppari mallin softshell takki. Ton takin suhteen oli kovat odotukset kun merkin laadun jo ennestään tiesin ja ei tarvinnut pettyä nytkään.

Ei sillä että kyseinen on omaan silmään myös nätti, mut erittäin käytännöllinen mun kaltaisella joka sään liikkujalla monissa eri lajeissa. Koe ajettu kaatosateen kävelylenkillä ja rullaluistellessa. Ainoa ei ehkä niin kiva on riisuminen kun yhtä "työläs" kuin huppari. Tuo nyt ei kuitenkaan oo miinus. Vesi pysyy ulkopuolella ja edessä olevaan taskuun mahtuu kivasti kaikki tarvittava ja vetoketjut huolehtii ettei ne sieltä lennä pois vaikka vauhtia olisikin

En tee yhteistyötä kys myyjäliikkeen tai merkin kanssa koin vaan hyväksi jakaa kokemukseni näin syksyn saapuessa takkia metsästäville. Ite luultavasti käytän kys vastetta pitkälle talveen. Kerros pukeutumalla saa pidennettyä käyttö kautta kivasti ja kuten luultavasti takki onkin laskettelu mielessä valmistettu on se sinne varmasti oikein kelpo.

Puman urheilu leggarit ja toppi ihan kivat. Kokemusta merkistä ei löydy ennestään mut varoituksena ainakin leggingsien kohdalla ota isompi koko jos arvot kahden koon välillä. Näin ainakin omalla kohdalla mut siis menevät jalkaan eikä se kireys nyt laihdutus operaation myötä ole pitkään ongelma.




Kommentit

Suositut tekstit