Hiljaiseloa

 Tai hiljaista ei kyllä ole ollut nyt kun Aada jäi kesälomalle kotiin. Tytöt tulleet äitiin tuon puheen määrän suhteen.

Vauva sai myös nimen viime lauantaina. Saga sofia. Lausutaan kahdella Aalla. Melko keskustelu käytiin kyllä ja näytti jo siltä ettei sopivaa löydy. Toisena hyvänä vaihtoehtona oli Iita amalia.

Joni on ollut reissu hommissa ja oon ollut arkipäivät tyttöjen kanssa yksin. Välillä veean uhma meinaa koetella. Varsinkin jos joutuu poistuun kotoa. Näitä tilanteita varten ostin talutusrepun jottei tarvitse juosta turvakaukalon kanssa enään ikinä hänen perässä.

Hiukan stressaavaa on ollut monesta syystä mut jollain tapaa sitä on tottunut siihen, toki se paistaa tietynlaisena kireytenä ajoittain. Varsinkin jos pitää kotoa poistua.

Tähän on onneksi ratkaisunsa, mut jotkin niistä maksaa. Vaa niistä en nyt avaudu. Isommat tytöt menevät luultavasti mummin hoiviin utajärvelle tässä juhannuksen aikoihin. Saa hengata vauvan kanssa rauhassa jonkun päivän.

Oon tässä samalla vetänyt vlcd kuuria vaikka se ei nyt mun kohdalla olekaan se järkevä ton terveyden takia. Reilu 4 viikkoa ja yksi tauko päivä miinus kiloja 8,7kg. Kastejuhlapäivänä pidin tauon kun painon putoaminen oli hidastunut. Se buustas kyllä kivasti elimistöä.

Vaa yleisesti ottaen menee ihan mukavasti mitä nyt sitä perus lapsiperheen hässäkkää ja muutamaa muuta juttua lukuunottamatta

Kommentit

Suositut tekstit