Flunssa

 Siis joo tää on ihan sanotaanko mistä. En ole vielä vaivautunut kuitenkaan korona testiin sillä en usko tämän sitä kuitenkaan olevan. Pientä nuhaa, kurkku oli yhden päivän kipeä ja lämpöä ilman lääkkeitä siellä 37,5 huitelevilla. Veikkaan että sain tän vempulta. Likka on ollut hiukan nuhainen ja hänen pravuuri on pyyhkiä räkäinen naama mun paitaan. Jostain syystä tehnyt tuota ihan pienestä.

Tiiän että tällä hetkellä pitäisi hyvin herkästi hakeutua kyseiseen tikku aivoihin asti testiin. Kuitenkin aattelin nyt alkuun katsoa meniskö ohi lepäilemällä muutamassa päivässä. Hyvässä muistissa miten epämiellyttävä kokemus se testi oli. Jälkifiilis kun oikein kirveli kunnolla ja silmät vuoti vettä. Onneksi oli arskat mukana. 

Eri asia jos oisin ollu tekemisissä siis koronaa kärsivien kanssa, mut ainoa paikka missä mahdollinen altistuminen ehkä olisi voinut tapahtua on päivystys. Koululla turvavälit pitää hyvin ja aika vähän tullut ahtaasti luokassa istumista. Vaan eihän sitä koskaan voi varmaksi sanoa, saattaahan sen vaikka kaupasta saada. 

Oon viimeiset kolme viikkoa ravannut lääkärillä ja verikokeissa jatkuvasti. Ei kiinnosta enää mennä. Verikokeet jo sattuu kun mustelmilla käsitaipeet. Munuaisia seurattu ja tulehdusarvoja. Kysta munasarjassa kasvaa aika tasaisen tappavaa tahtia ja kivut välillä melko tympeitä. Vaa jospa tää johonki suuntaan alkais mennä vähitellen.

Mut niin tällä hetkellä kotona lepoa, kuumaa mustaherukkamehua ja koktail särkylääkkeitä. Jospa tää tästä ohi menis yhtä nopsaa kuin alkoikin.


Kommentit

Suositut tekstit