Sydän
Niin oon ehkä joskus kirjoittanut rytmihäiriöistä. Mulla on ollut koko iän niitä niin kauas kun muistan. On tutkittu jonkin verran teini iässä mut jäi epäselväksi vielä mistä on kyse.
Joulukuussa alkoi paheneen oikein urakalla. Sydän löi miten sattuu useamman tunnin ihan levossakin. Sen myötä ambulanssi kävi erään kerran meillä ja sain lähetteen kaksille sydämen vuorokausi seurantaan ja ultraääneen työterveyden kautta.
Noh toki tiedossa oli jo et luultavasti jotain löytyy, mutta kuitenkin ärsyttää se kun paskaa lentää tuulettimeen. Sydämen synnynnäinen rakennepoikkeavuus. Aiheuttaa ongelmia mulla. Lääkitystä en ota vielä vaan seuranta linjalla et jos oikein alkaa riepoo katotaan uudestaan.
Jos oikein ymmärsin niin läpässä on rakenteessa poikkeavuus, takaisin virtausta ei juurikaan ole onneksi kuitenkaan. Vaan onhan tää toki omalla tavallaan helpotus tietää mistä johtuu nyt tämäkin.
Joulukuussa alkoi paheneen oikein urakalla. Sydän löi miten sattuu useamman tunnin ihan levossakin. Sen myötä ambulanssi kävi erään kerran meillä ja sain lähetteen kaksille sydämen vuorokausi seurantaan ja ultraääneen työterveyden kautta.
Noh toki tiedossa oli jo et luultavasti jotain löytyy, mutta kuitenkin ärsyttää se kun paskaa lentää tuulettimeen. Sydämen synnynnäinen rakennepoikkeavuus. Aiheuttaa ongelmia mulla. Lääkitystä en ota vielä vaan seuranta linjalla et jos oikein alkaa riepoo katotaan uudestaan.
Jos oikein ymmärsin niin läpässä on rakenteessa poikkeavuus, takaisin virtausta ei juurikaan ole onneksi kuitenkaan. Vaan onhan tää toki omalla tavallaan helpotus tietää mistä johtuu nyt tämäkin.

Kommentit
Lähetä kommentti