Oh

Finaly koulu jatkuu ensi viikolla kaivinkonekurssin merkeissä. Oon oottanu ko kuuta nousevaa et saan tytöt hoitoon. Tai oishan ne saanu siellä olla koko ajan, mut koin järkevämmäksi pitää kotona kun olin itsekin täällä. Toki on etäopiskelu ollut melko työtä ja tuskaa kun samaan aikaan hoitaa lapsia.

Mökki projekti sai uuden suunnitelman kun aijempi meni jäihin. Ihan hyvä vaihtoehto tämä uusikin. Kun ostettiin talo oli tontilla vaikka minkälaista rakennusta. Muun muassa hirsirunkoinen aitta/jalasmökki.

Nyt sitten kun ei sille ole mitään järkevää käyttöä keksitty vieläkään, päätettiin et puretaan ja siirretään utajärvelle. Siellä sille on paikka ja käyttöäkin. On juuri sopivan kokoinenkin. Ei liian iso mutta mahtuu kuitenkin hyvin siellä viikonloppua metsästys reissulla viettään. Ikäväksemme on alimmat hirret ollessaan liian lähellä maata jo vaihto kuntoisia. Onneksi se ei ole ongelma, kun uusien teko onnistuu.

No onpahan tekemistä nyt hetkeksi kun tän kanssa värkkää. Plussaa on se et voi koirat ottaa huoletta mukaan jatkossa kun on oma paikka missä olla. En malta odottaa että pääsee sisustus juttuja tekeen ja miettii miten pienestä tilasta saa kaiken hyödyn irti

Kommentit

Suositut tekstit