Hi

Hello its me. Joo on pitänyt kiirettä en oo ehtinyt aatteleen kirjoittamista juurikaan. Koulussa tukkaputkella koneen kanssa härvännyt. Tarkoitus olisi nyt valmistua syyskuun loppuun mennessä. Harjoittelu paikat hommattu loppu ajaksi.

Saga ja Veea aloitti päiväkodissa. Hyvin on mennyt ja onneksi kys vuoropäiväkoti on muuttunut vuoden aikana kun nyt sinne on mukava jättää lapset eikä veeallakaan oo ollut ongelmia samalla tavalla kuin viimeksi siellä.

Aada pääsi 1lk ja siirtyy syksyllä 2lk. Jatkaa vielä 2lk Pien luokassa ja sen jälkeen kokeillaan onnistuuko miten isossa porukassa. Yllättävän hyvin meni lukukausi vaikka koronan takia tuli paljon poissaoloja kun flunssat sairastettiin aina kotona. Se meinas helposti parin viikon poissaoloa. Toki kotona opiskeltiin silloin ettei jälkeen jää.

Sairastettiin korona kevät talvella. Tytöillä kesti kuukauden verran että yskä loppui. Itellä oli neurologisia oireita 3 viikon verran jäljestä päin. Itse tauti ei ollut kovin hääppönen. Noro oli kokemuksena huomattavasti pahempi. Neurologiset oireet olivat puutumista, käsistä hävisi tunto ja sekavuutta. Tupakointi buustas noita jonkin verran. Nyt onneksi ei oo ollut pitkiin aikoihin mitään.

Tai no ei koronaan liittyvää. Kaaduin rullilla, käsi rikki. Viisuri tulehtui oikein railakkaasti kuukauden antibiootti. Selkää kirurgille käyty näyttään. Fysio terapian aloitus käden kuntouttamiseksi ja lähete kirurgille vatsalihasten erkauman korjausleikkuuta varten. Viisurin takia söin vahingossa yliannostuksen pandolista kun olin epähuomiossa laittanut työreppuun 1g panadol joiden luulin olevan 400mg ibumax.

Meni eräs iltapäivä kaksilla kun ajettiin kaikki testit läpi, mut maksa onneksi hyvin jaksoi käsitellä niin ei tarvinnut mitään heesiä. Mua ärsyttää suunnattomasti kun oon yleensä tosi tarkka lääkkeiden käytön kanssa mut toi viisuri oli niin jäätävän kipeä ja joutui tramalista lähtien ottaan et ois jotenkin siedettävä ollut. Niin kirjaamisesta huolimatta mokasin.

Viisurin poistokin oli yhdenlainen show. 2h ja muistaakseni 6 puudutetta. 2 tikkiä suuhun. En yleensä pelkää hammaslääkäriä mut toi oli niin jäätävää menoa et ei tee mieli ihan heti uudelleen mennä. Naama turposi palloksi. Tulehdus sit uusi poiston jälkeen ja se ilmeni kasvavana turvotuksena ja kivun lisääntymisenä.

Mitäpä muuta, no isuzua on laitettu kasaan. Muuan pikkujuttua vaille enään. Ostin itelle sähköpotkulaudan. Ninebot Segway MAX G30E II. Hyvin jaksaa kylille ja kotiin. Oon rullaluistellut aina kun mahdollista ja kelit antaa myöden. Nää lämmöt on olleet hiukan turhan raakoja. Lapsille ei oo ollut myöskään vahtia niin ei senkään myötä oo päässyt niin paljon rullailemaan mitä olin suunnitellut.

Paino on samassa nyt kuin ennen sagaa. Vetäsin yaziolla taas loput pois. On kuitenkin vielä tehtävää kun kiinteytymistä toivoo. Pitäisi innostua puntin nostosta mut lasten kanssa kotisalikin tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Vaa nou panik. Ihan kaikessa rauhassa nyt kun on koko loppuelämä aikaa hioa itseään kuosiin.

Kommentit

Suositut tekstit