.

Monenmonta juttua tapahtunut ihan lyhyenajan sisällä. Osa edelleen vielä hiukan auki tulevaisuuden suhteen mut aika näyttää. Mulla on tai ois vapaa viikonloppu mut en sen kummemmin sitä käytä kun tänään käyn viihteellä ja huomenna rullilla uj to Oulu.

Alunperin oli ystävän tarkoitus tulla tänne meille mut tuli muuttujia joten oon nyt koittanut kehitellä jotain kuitenkin missä lapset ei oo mukana. Vaikka rakastankin olla Tyttöjen kanssa on jo aika olla hiukan itsekseenkin. Saga täytti 5kk eilen enkä ole ollut erossa muutamaa tuntia pitempiä aikoja.

Sagasta onkin tullut äitin takiainen kun en oo halunnut jättää kellekään muulle edes jonille pitemmäksi aikaa.

Diettirintamalla menee kivasti, nyt kylläkin hiilari päivät menossa huomista luistelua varten. Yhteensä oon karistanut -20,9kg noin 15 viikon aikana.

Kommentit

Suositut tekstit