WUT
Siis täh, voiko olla NO voi näköjään. TIIÄTTEKÖ mikä loppui kuin seinään kierukan poiston jälkeen. No kipu. Mä arvasin että se on se pääsyyllinen noihin.
Endo kiukuttelee välillä mut se jatkuva kipu on poissa. Jostain syystä se aiheutti kipua vaik lääkärin mukaan oli kyllä oikea oppisesti paikoillaan.
Yksi ongelma vähemmän siis tai riippuu vähän miltä kantilta. Nyt pitäisi keksiä jatko ehkäisy. Vaikka mä en ole mikään helposti sikiävä tapaus haluisin kuitenkin olla absoluuttisen varma että ei ole edes sitä pientä mahista. Ei vauvoja vaikka onhan ne söpöjä. Lääkäri repii pelihousut jos oon niin tyhmä et raskaudun.
Viimeksi sain suoraa kettuilua muuan kerran. Miksi tehdä elämästä vaikeaa ja vaarantaa itsensä. Mulla kun ei tule raskaus ikinä olemaan mitään hehkua ja fiilistelyä. Se on pelkoa, verta, lääkkeitä ja jatkuvaa seurantaa.
Suomessa ei ikävä kyllä voida lisääntymistä kieltää, se pitäisi joissakin tapauksissa kyllä jos minulta kysytään. Eikä sterilisaatiota saa kovin helposti alta 30 vuoden. Toki saan sen varmasti kun vaan kysyn mutta jostain syystä, voisin olettaa biologinen kello se ei tunnu kuitenkaan oikealta ratkaisulta.
Siinäpä pulma mikä tilalle, ei saa olla hormoni ja kumien kanssa leikkimisestä oo ennenkään tullut mitään. Täs ois muuan viikko aikaa tuumia ennen naistenpolin aikaa...
Jotku varmaan hoksas instagramin puolella hiukan hässäkkää. No en lähde avaan vielä sen enempää. Katotaan mihin tie vie. Aina kaikki ei ole niin yksinkertaista.

Kommentit
Lähetä kommentti