2020
Näin ensimmäisenä pahoittelut pitemmästä tauosta kirjoittamisen suhteen. On ollut kiirettä ja jostain syystä kirjoittaminen ei ole ollut niin paljon mielessä viime aikoina.
Paljon on tapahtunut viime tekstistä ja vuosikin vaihtui.
Vempula täytti 1 ja on niin ison tytön elkeet jo hällä. Kohta luultavasti käveleen lähtee kun niin näppärästi osaa jo seistä ja hyppiä. Kyllä hän on oppinut hyppimään muttei vielä suostu askelia ottaan kuin vahingossa. Tutista luovuttiin jo yli kuukausi sitten puolivahingossa mut hyvä vain ja hienosti ollaan ilman pärjätty. Nyt sitten nokkamukiin totutus meneillään että tuttipulloistakin päästäisiin eroon pika puoleen.
Aadalla menee hienosti myös. Perus 5 vuotiaan arkea. Yhtä puhelias edelleen niin kuin minäkin ja omaa aivan mahtavan mielikuvituksen.
Joni on ollut aika paljon kotona, taikka tarkemmin metsästämässä kun on ollut lomia. Välillä itsellä hieman ärsyttää kun ei liiemmin apuna ole ollut. Vaan mitäpä sitä kitiseen hyvin selviän itsekin ja on omalla tavallaan voimaannuttavaa tajuta kuinka hyvin sitä yksinäänkin loppujen lopuksi pärjää. Siis meillä menee ihan hyvin kuitenkin, mutta kuten kaikki parisuhteessa olevat tietävät välillä on niitä ns huonompia kausia.
Vaan hei on tässä vielä yksi isompi muutos tiedossa. Ens viikko on viimeinen nykyisissä hommissa ja sen jälkeen palaan takaisin koulunpenkille. Päätin lähteä toteuttaan yhtä pitempiaikaista unelmaa ja vaihtaa alaa metsäkoneenkuljettajan hommiin. Ehkäpä vielä joku päivä löytyy sitten omat koneet tai jos oikein innostuu jatkaisi opiskelua metsätalousinsinööriksi. Vaan aika näyttää
Paljon on tapahtunut viime tekstistä ja vuosikin vaihtui.
Vempula täytti 1 ja on niin ison tytön elkeet jo hällä. Kohta luultavasti käveleen lähtee kun niin näppärästi osaa jo seistä ja hyppiä. Kyllä hän on oppinut hyppimään muttei vielä suostu askelia ottaan kuin vahingossa. Tutista luovuttiin jo yli kuukausi sitten puolivahingossa mut hyvä vain ja hienosti ollaan ilman pärjätty. Nyt sitten nokkamukiin totutus meneillään että tuttipulloistakin päästäisiin eroon pika puoleen.
Aadalla menee hienosti myös. Perus 5 vuotiaan arkea. Yhtä puhelias edelleen niin kuin minäkin ja omaa aivan mahtavan mielikuvituksen.
Joni on ollut aika paljon kotona, taikka tarkemmin metsästämässä kun on ollut lomia. Välillä itsellä hieman ärsyttää kun ei liiemmin apuna ole ollut. Vaan mitäpä sitä kitiseen hyvin selviän itsekin ja on omalla tavallaan voimaannuttavaa tajuta kuinka hyvin sitä yksinäänkin loppujen lopuksi pärjää. Siis meillä menee ihan hyvin kuitenkin, mutta kuten kaikki parisuhteessa olevat tietävät välillä on niitä ns huonompia kausia.
Vaan hei on tässä vielä yksi isompi muutos tiedossa. Ens viikko on viimeinen nykyisissä hommissa ja sen jälkeen palaan takaisin koulunpenkille. Päätin lähteä toteuttaan yhtä pitempiaikaista unelmaa ja vaihtaa alaa metsäkoneenkuljettajan hommiin. Ehkäpä vielä joku päivä löytyy sitten omat koneet tai jos oikein innostuu jatkaisi opiskelua metsätalousinsinööriksi. Vaan aika näyttää

Kommentit
Lähetä kommentti